tisdag 29 juli 2008

Lure Coursing EM 2008

Så har jag äntligen fått se vad jag ska prova på när jag blir stor. 
Massor med spring i benen på de stora salukisarna. Det är bäst att jag sparar lite på krafterna till dess jag har vuxit upp. Mest imponerad blev jag av min pappas halvsyrra Sabah som sprang som bara den. Jag blev riktigt glad när jag fick veta att vi var släkt :-) det blev liksom lite extra spännande då. Matte och husse försökte ta lite kort men det var tydligen väldigt svårt att fånga de snabba vovvarna på bild.
Vilken tur att min älsklingskudde var med. Jag ligger helst på den om jag får välja. Problemet är att jag har blivit lite för stor för den nu så det gäller att rulla ihop sig som en boll för att få plats och ingenting får ligga utanför. Matte får köpa en större sen. Rött sammet ska det vara.

Inga kommentarer: