söndag 19 oktober 2008

Tre generationer i Tierp

Nu har jag varit och hälsat på min pappa, farmor och min uppfödarfamilj i Tierp. Att titta på min pappa är som att se mig själv i spegeln. Jag är min pappa upp i dagen. Min röda farmor är inte bara vacker hon har ju dessutom som jag tidigare nämnt medverkat i en popvideo.
Sen vill jag skicka en massa pussar till min underbara uppfödarfamilj med Jill i spetsen! 
Jag kommer inom kort att lägga upp lite bilder ifrån helgens utställning i Skogås.
Jill har tagit dessa fantastiska bilder.

1 kommentar:

A sa...

Elvira och matte säger tack tack tack. Och så tycker vi också: ÄNTLIGEN. Hon har varit den ständiga tvåan.

Vet inte vad det är men det tycks vara lite som om Elvira dras till salukisar som färgmatchar. Ju närmare hennes egen färg desto bättre ;-)

Vi får kanske se till att ordna en lekdejt för de två små vita.

Annelie och Elvira
www.anneliejohansson.se